(GAMBAR) Anak Gadis Tercantik Di Dunia

Jangan marah sebab gambar atas nie cuma nak kasi korang segar mata je tengok kecomelan gadis Asia. Cerita sebenarnya cenggini~

Beliau pernah menjadi fenomena dunia internet terutamanya di forum-forum seluruh dunia setelah gambarnya dimuat naik oleh seorang pengunjung sebuah kawasan pelancongan tercantik iaitu Sichuan, China. Sekiranya selama nie korang tengok hanya Miss World, aktres atau selebriti sahaja yang mempunyai rupa paras menawan, tapi kali nie kecantikan nie bukan milik gadis dewasa tapi seorang kanak-kanak!!

Little Lolly, kanak-kanak yang memiliki kecantikan yang agak luar biasa kerana biasanya bentuk muka kanak-kanak berbentuk bulat namun Little Lolly pulak berbentuk agak tirus.

Mengikut sumber, kanak-kanak ini yang dikenali sebagai Little Lolly ditemui secara tak sengaja oleh pengunjung tersebut masa tengah sibuk mengambil gambar pemandangan di situ. Tertarik dengan kecomelan dan kecantikan budak tersebut, beliau pun terus mengambil beberapa keping lagi gambar kanak-kanak tersebut dan terus memuat naik gambar tersebut di internet.

Tuah kot bagi kanak-kanak comel nie, lepas je gambar tersebut tersiar, terus banyak syarikat pengiklanan yang nak menjadikan Little Lolly nie model bagi produk mereka.

Antara iklan yang menggunakan Little Lolly

Agaknya kalau dorang tengok Mia Sara, mesti Mia pun feymes jugak, kan? Hehe.

3 comments on «(GAMBAR) Anak Gadis Tercantik Di Dunia»

  1. nad mursyida says:

    mesti dah besar nanti lagi cantik…

  2. shah says:

    dan jadi rebutan

  3. Yayang says:

    Cantikan aku ah haha

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>