Jom Ramai-ramai tengok filem 3 2 1 Cinta bersama artis!

Filem 3 2 1 Cinta bakal menemui peminat pada 16 JUN 2011. Filem lakonan DIANA AMIR, FARID KAMIL dan PIERRE ANDRE ini berkonsepkan romantik komedi dan diarahkan oleh Azhari Zain. Korang nak tak tonton filem ni dengan artis-artisnya? Nak pulak lagi awal dari orang lain… Of koz la nak, kan? Kalau nak, korang kena la kasi pantun-pantun best BERKAITAN DENGAN FILEM 321 CINTA kat ruangan komen di sini dan peminat-peminat yang bertuah akan dijemput bersama pasangan ke MALAM PRATONTON FILEM 3 2 1 CINTA. Peserta yang dipilih akan dihubungi melalui email. Tarikh tutup adalah pada 8 Jun 2011.

Berikut adalah detail yang perlu anda submit

(1) Nama Penuh

(2) Kenapa anda orang yang bertuah tonton filem 321 Cinta (kurang dari 17 patah perkataan)

(3) Pantun Anda.

*P/S – 5 Pantun terbaik akan dipilih untuk memenangi hadiah misteri dari Metrowealth Pictures Sdn Bhd.πŸ™‚

62 thoughts on “Jom Ramai-ramai tengok filem 3 2 1 Cinta bersama artis!

  1. (1)NAMA : NATASHA BINTI MOHD FIRDAOS
    (2) Kenapa anda orang yang bertuah tonton filem 321 Cinta (kurang dari 17 patah perkataan)
    sebab saya salah seorang pelakon kanak kanak dalam filem tersebut dan apa yang saya lihat filem tersebut amatlah menarik .

    (3) pantun anda .

    Diana Amir si tomboy tetap berseri,
    Farid Kamil kacak si jejaka malaya,
    Apabila perempuan 37:1 lelaki,
    Apa kesudahannya dalam 3 2 1 Cinta?

  2. (1) Nama Penuh : MUHAMAD FAIZAL BIN ISMAIL

    (2) Kenapa anda orang yang bertuah tonton filem 321 Cinta (kurang dari 17 patah perkataan) : sebab tarikh tayangan ini sama dengan tarikh exciden sy pada 3 tahun yg lepas 16 jun 2008.

    (3) Pantun Anda.
    ADNAN SEMPIT IDEA DAVID
    DAPAT BONUS BERIBU-RIBU
    321 FILEM TERBARU
    MANA TAU BLH JD NOMBOR SATU!

  3. (1) Nama Penuh : Mohamad Aminurahman bin Said
    (2) Kenapa anda orang yang bertuah tonton filem 321 Cinta (kurang dari 17 patah perkataan) : Saya berasa bertuah kerana filem-filem malaysia telah mencapai satu revolusi dalam industri perfileman dalam pelbagai genre.

    (3) Pantun Anda.

    Pawagam meletop dengan filem Malaysia,
    Pelbagai genre untuk tantapan awam,
    Filem 3,2,1 Cinta,
    Membuat perasaan cinta semakin mendalam.

  4. 1)NAMA PENUH:MUHAMAD AMINURAIMAN BIN SAID
    2)Kenapa anda orang yang bertuah tonton filem 321 Cinta (kurang dari 17 patah perkataan):KERANA KITA HARUS MENYOKONG FILEM2 MALAYSIA
    3)PANTUN:
    berjalan2 di kaki lima,
    terjumpa dgn Diana Amir,
    saksikanlah 1,2,3 cinta,
    anda pasti akan terhibur.

  5. 1,2,3 kucing berlari..
    mana nk sama filem 321 cinta ini..
    buah tgn dari MIG lah ape lagi…
    beserta pelakon,idea kreatif Azhari Zain,serta Big Boss david teo yg kte sayangi…

    pulau pandan jauh ketengah gunung daik bercbg tiga..
    rugi lah kiranya tk g menontanya..
    kerna keseluruhanya pasti terbaek punyaaaaa…

    berakit kehulu berenang ketepian..
    berhibur dahulu cerita kemudian..hahah
    lek der…;)))

    kenapa sy bertuah perlu menonton citer 321 cinta nieyh ey..sebab…idup kte mang ta leyh berpisah dr cinta..jd setiap kte bertuah kalau menonoton cter nie ag lah tmbh2 tuahnye..heheh..ce’ceite..ce’cite..lau da tgk nnt bru ce’komen..ce’komen..kuikuikui…;))))

  6. nama: khairul zaim bin mohd kamaludin

    saya bertuah tontotn filem 321 cinta kerana kesemua filem-filem keluaran MIG merupakan filem box office dan padat dengan adegan yang menarik.

    David teo, sangat mahir berpuisi,
    azhari zain seorang,pengarah yang disegani,
    filem 321 cinta pasti setanding kongsi,
    tak mustahil MR David akan tunjuk 5 jari lagi.

  7. 1) Nama Penuh : Mohamad Amar Fahmi Bin Mohd Ridzuan

    (2) Kenapa anda orang yang bertuah tonton filem 321 Cinta (kurang dari 17 patah perkataan) : sebab dia besttttttttt

    (3) Pantun Anda.
    Buah cempelak di luar pagar
    kalau buah cempelak bukan kite punya jangan lah ambil
    filem metrowealth hebat dan kelakar
    lebih kelakar dari si mamat NABIL. .

  8. (1) Nama Penuh : MOHD SHAHRIN BIN SULAIMAN

    (2) Kenapa anda orang yang bertuah tonton filem 321 Cinta (kurang dari 17 patah perkataan) : sbb smua filem keluaran MIG menarik dan ada unsur nasihat.

    (3) Pantun Anda.
    KONGSI meletop 1malaysia,
    kasi nasihat kepada semua,
    321 cinta baru nak keluar di luar sana,
    penyambung nasihat untuk kita semua.

  9. (1) Nama Penuh : Ahmad Farizal Bin Abdul Rahman
    (2) Kenapa anda orang yang bertuah tonton filem 321 Cinta (kurang dari 17 patah perkataan) : Saya paling bertuah dapat menonton filem ini kerana mendapat jemputan khas dari Mr.David yang baik hati.

    (3) Pantun :

    3,2,1 cinta filem terkini,
    Gandingan hebat pelakon sensasi,
    16 Jun 2011 hari dinanti,
    Bersama artis nak tengok sekali.

  10. 1 ) Imran Putera Bin Hamdan

    2 ) ini kerana filem ini amat mudah difahami dan bakal box-office sama macam kongsi

    3 ) anak kucing baru belajar melompat,
    3,2,1 bakal nk kuar di pawagam 16 jun 2011
    kami amat meminati filem ini,
    terima kasih david teo.

  11. 1 ) Ahmad Syazwan Bin Ahmad Nazeri

    2 ) ini kerana filem ini memberi maksud yg mendalam kepada kaum wanita dan filem yang hebat.

    3 ) empat lima si anak monyet,
    3,2,1 yg amat ku nanti,
    pelakon-pelakon yg mantap,
    ini filem david teo yang terbaru.

  12. 1 ) Noniamira Ashari

    2) ini kerana filem ini mempunyai gabungan mantap dari segi produksi filem, melahirkan kebanggaan dihati terhadap industri seni.

    3) dua tiga kucing belari,
    mana nak sama dengan cerita komedi cinta ini,
    gabungan mantap produksi lagi dinanti,
    3, 2, 1 cinta menjadi pilihan NO 1 di hati dan pasti box office.

  13. 1) nama penuh : Muhammad Mustakim Bin Manshor

    2)Kenapa anda orang yang bertuah tonton filem 3,2,1 Cinta (kurang dari 17 patah perkataan) : Kerana saya amat menyukai filem-filem david teo sejak dari dahulu lagi.

    3)Pantun anda :

    3,2,1 cinta bakal ke pawagam,
    lakonan dari farid kamil,diana amir dan pierre andre,
    siapa yang tidak tengok pasti yang rugi,
    rakyat malaysia dah tidak sabar lagi ni.

  14. 1)Nama Penuh:
    Nor Hajaratun
    2)Kenapa Anda Orang Yang Bertuah Tonton Filem 3, 2,1 Cinta (kurang dari 17 patah perkataan) :
    Saya Suka Menonton Filem Keluaran MIG Kerana Filemnya Tak Pernah Menghamparkan Saya…SYABAS!!!
    3)Pantun Anda:
    Kongsi, Aku Masih Dara, Adnan Sempit, Kembar Siang
    Zoo, Mantra, Damping Malam, Cuti-Cuti Cinta
    16 JUN 2011 Mula Ditayang
    Itulah Dia Filem 3, 2,1 Cinta

  15. 1)Nama penuh :
    Faizah Binti Kasim
    2)Kenapa anda orang yang bertuah tonton filem 3,2,1 Cinta (kurang dari 17 patah perkataan) :
    Kerana saya adalah penonton yang pertama dapat menonton 3, 2,1 Cinta ini daripada orang lain
    3)Pantun anda:
    Farid Kamil ketawa nampak gigi
    Pierre Andre tak henti berkata-kata
    Apa korang tunggu lagi
    Jom tonton 3, 2,1 Cinta

  16. (1) Nama Penuh;nurul atirah binti che sohor

    (2) Kenapa anda orang yang bertuah tonton filem 321 Cinta;kerana MiG berbesar hati untuk menjemput menonton filem ini.

    (3) Pantun Anda.;kalau ada sumur di ladang
    bulan jun ini kami datang
    sudah lama kami menunggu filem ini
    terima kasih kerana menjemput kami

  17. nama penuh : nor faizura bt mohd ali

    Kenapa anda orang yang bertuah tonton filem 321 Cinta kerana saya tidak pernah lagi tonton filem MIG bersama-sama pelakon-pelakonnya.

    dari dulu sehingga kini,
    filem 321 cinta menjadi sebutan,
    semoga bertuah diri ini,
    dapat menonton bersama pelakon

  18. 1) HIdayat bin masduki

    2)Kenapa anda orang yang bertuah tonton filem 321 Cinta (kurang dari 17 patah perkataan) : filem arahan Pierie ANdre memang dinantikan.Syarikat Konglemerat adalah penerbit yang dikagumi,ingin menghayati lakonan pelakon HEbat!

    3) Filem komedi 321 cinta lamaku nanti,
    tak kira umur dan usia semuanya minati,
    pelakon lama dan baru buat pelbagai aksi,
    pasti nanti semuanya tak kering Gusi!

  19. (1) Nama Penuh : Ayu

    (2) Kenapa saya orang yang bertuah tonton filem 321 Cinta : Kerana saya menyokong industri filem tempatan terutama yang dihasilkan oleh metrowealth pictures. Suka! Suka! Suka!

    (3) Pantun Saya :

    Pergi merempit naik unta
    Unta special dari Kenya
    Bila cerita 321 cinta?
    16 jun 2011 sudah tentunya!

  20. (1) Nama Penuh : Muhammad Farhan Matstapa

    (2) Kenapa anda orang yang bertuah tonton filem 321 Cinta (kurang dari 17 patah perkataan)

    Saya orang bertuah menonton Filem 321 Cinta kerana dapat bersama-sama David Teoh dan barisan pelakon BOX OFFICE terbaru bergelak ketawa bersama-sama menonton filem ini …πŸ˜‰

    (3) Pantun Anda.

    Apabila perempuan 37:1 Lelaki,

    Singgah di pawagam 16 jun ini,

    Terbitan David Teoh arahan Azhari.

    3 2 1 Cinta pasti mencuit hati,

  21. diana amir,farid kamil…mereka bercinta tp d filem…cerita cinta 321 wt kejutan mggu depan,x sabar menunggu…321 cinta komedi romantik filem….

  22. (1) Nama Penuh : Fhairulnizam Bin Tajuddin

    (2) Kenapa anda orang yang bertuah tonton filem 321 Cinta (kurang dari 17 patah perkataan) : Saya rasa bertuah sekiranya dapat menonton filem 321 CINTA kerana saya sangat meminati lakonan Farid Kamil

    (3) Pantun Anda : Ini masanya telah tiba
    gandingan pertama farid & diana
    filem 321 Cinta pasti menghiburkan
    bukan janji tapi pasti

  23. 1)Nama penuh : Nur Farihah Yanti

    2) Filem 3,2,1 Cinta mempunyai pelakon yang hebat dan pasti jalan ceritanya menarik!

    3) Diana Amir si tomboy,
    Farid Kamil si kacak,
    Boleh tengok 3,2,1 Cinta secara konvoi,
    Bersama kekasih yang kacak.

  24. Nama Penuh: RICHET MUSICA BIN ARMI.

    Kenapa ada orang yang bertuah tonton filem 321 CINTA:
    Filem-filem yang dihasilkan oleh MIG semuanya terbaik dan pecah panggung, jadi memang bertuahlah kalau dapat tonton 321 CINTA..

    Pantun:
    Filem romantik komedi 16 jun ini,
    321 CINTA tajuk diberi,
    Menonton bersama artis impian dihati,
    Harap Mr David dapat penuhi…

  25. (1) Nama Penuh: siti hazwahani binti abdul rahman

    (2) saya orang yang bertuah tonton filem 321 Cinta kerana saya pecinta sejati abad ini..

    (3) Pantun Anda:

    Diana,Farid peneraju utama,
    Piere Andre pula pencorak cerita,
    jgn tak tengok 321 cinta,
    arahan azhari zain gempak punya.

  26. (1) Nama Penuh : Nezahwani Binti Uthman
    (2) Kenapa anda orang yang bertuah tonton filem 321 Cinta (kurang dari 17 patah perkataan) : Saya paling bertuah dapat menonton filem ini sebab dapat menonton nanti bersama suami tersayang.I love you!

    (3) Pantun :

    3,2,1 cinta sudah mari,
    16 Jun 2011 harus ditontoni,
    Paling syok dan paling happy,
    Dapat tengok sama my hubby.

  27. NAMA PENUH:NUR ADRINA BINTI ARIFFIN

    SLOGAN : KERANA SAYA MEMINATI FILEM BERKONSEPKAN ROMANTIK KOMEDI SERTA INGIN BERAMAH MESRA BERSAMA ARTIS TERUTAMA FARID KAMIL DAN DIANA AMIR.

    PANTUN :

    3.2.1 Cinta Filem Romantik Komedi,
    Farid Kamil dan Diana Amir digandingkan Sekali,
    Inilah Peluang Saya Untuk Menghadirkan Diri,
    Menonton Bersama Artis arahan MIG ini. (^_*)

  28. NAMA PENUH:NUR ADRINA BINTI ARIFFIN

    SLOGAN : KERANA SAYA MEMINATI FILEM BERKONSEPKAN ROMANTIK KOMEDI SERTA INGIN BERAMAH MERSA BERSAMA ARTIS TERUTAMA FARID KAMIL DAN DIANA AMIR.

    PANTUN :

    3.2.1 Cinta Filem Romantik Komedi,
    Farid Kamil dan Diana Amir digandingkan Sekali,
    Inilah Peluang Saya Untuk Menghadirkan Diri,
    Menonton Bersama Artis arahan MIG ini. (^_*)

  29. saya bertuah tonton filem 321 cinta kerana saya minat Diana. Dapat tengok sama sama dengan dia lagi. sah sah lah bertuah kan.

    Diana Amir comel orangnya,
    Farid Kamil kacak orangnya,
    Ingin melihat mereka bercinta ?,
    Jomlah tengok 321 cinta.

  30. 1) Nama Penuh : FHAIRULNIZAM BIN TAJUDDIN

    (2) Kenapa anda orang yang bertuah tonton filem 321 Cinta (kurang dari 17 patah perkataan) : SAYA MERUPAKAN PEMINAT SETIA FARID KAMIL DAN RASA BERTUAH SEKIRANYA DAPAT MENONTON FILEM 321 CINTA BERSAMANYA

    (3) Pantun Anda : 1, 2, 3 AKU MENANTI
    MENANTI SESUATU YANG PASTI
    321 CINTA FILEM DINANTI
    BUKAN JANJI TAPI PASTI

  31. (1) Nama Penuh : FHAIRULNIZAM BIN TAJUDDIN

    (2) Kenapa anda orang yang bertuah tonton filem 321 Cinta (kurang dari 17 patah perkataan) : SAYA MERUPAKAN PEMINAT SETIA FARID KAMIL DAN RASA BERTUAH SEKIRANYA DAPAT MENONTON FILEM 321 CINTA BERSAMANYA

    (3) Pantun Anda : 1, 2, 3 AKU MENANTI
    MENANTI SESUATU YANG PASTI
    321 CINTA FILEM DINANTI
    BUKAN JANJI TAPI PASTI

  32. (1) Nama Penuh : Norul Alya Binti Abdul Rahim.

    (2) Kenapa anda orang yang bertuah tonton filem 321 Cinta (kurang dari 17 patah perkataan) :
    Saya bertuah dapat menonton filem 321 Cinta kerana filem ini genre romantik dan kombinasi komedi.

    (3) Pantun :
    Filem 321 Cinta genre romantik komedi,
    Filem sentuhan pengarah Azhari Zain,
    Pelakon terbaik filem berkualiti tinggi,
    Plot cerita filem 321 Cinta lain dari yang lain.

  33. * Mohd Khairul Anwar

    * Kenapa anda orang yang bertuah tonton filem 321 Cinta (kurang dari 17 patah perkataan) :
    satu pengiktirafan penggiat filem pabila menjadi antara penonton terawal di malam pratonton bersama semua yang menunjanginya.

    * antara pantun2 saya ialah :

    sokonglah filem Malaysia,
    metrowealth terus unggul,
    kongsi sudah 8 juta,
    321 cinta pula menyusul.

    memberi impak kepada penonton,
    bila watak itu menjadi,
    filem ke 56 mesti di tonton,
    buah tangan terbaru encik azhari.

    raikanlah kehidupan ini,
    kesedihan mesti di hindari,
    Apabila perempuan 37:1 lelaki,
    apa sahaja boleh terjadi.

    MIG sekarang menjadi-jadi,
    dulu V3 kini kongsi,
    bila david teo sudah senang hati,
    bonus mesti naik lagi.

    321 cinta romentik komedi,
    david menerbit azhari zain mengarah
    pasti tidak kering gusi,
    menontonnya terawal pasti bertuah.

    “bersama menyokong industri filem tempatan”

  34. (1) Nama Penuh : Fatin Fasihah bt Che Sohor

    (2) Kenapa anda orang yang bertuah tonton filem 321 Cinta : kerana MIG dan David Teo sangat berbesar hati untuk mengeratkan hubngan dengan peminatnya

    (3) Pantun anda :
    Hujung minggu pergi jalan-jalan,
    Sambil jalan-jalan pergi tengok wayang,
    Terima kasih MIG kerana jemputkan,
    321 Cinta, mmg kami nantikan.

  35. (1) Nama Penuh:zamil zufar bin che sohor

    (2) Kenapa anda orang yang bertuah tonton filem 321 Cinta:kerana MIG dan David Teo berbesar hati untuk mengajak penonton untuk menonton filemnya .

    (3) Pantun Anda:

    besar tapak tangan kami tadahkan
    untuk ke pra tonton 321 Cinta!
    terima kasih MIG kerana ingatkan
    bulan Jun ini kami akan ke sana

  36. 1) Nama penuh : MOHD JAMARUDDIN BIN BAHARUDIN

    2) Kenapa anda orang yang bertuah tonton filem 321 Cinta..
    ..kerana karya Metrowealth sentiasa kutunggu, lebih-lebih lagi bersama Diana amir, Farid Kamil & Pierre Andre, terbaik & highclass!

    3)

    Kini Piere Andre kembali Farid Kamil ada lagi,
    Kisah si Diana tomboy menjadi wanita sejati,
    Tagline mengancam Perempuan 37:1 lelaki
    321 Cinta tak sabar nak tengok nanti.

  37. Hi there,

    Here’s my details :

    (1) Nama Penuh : Hadijah Mohd

    (2) Kenapa anda orang yang bertuah tonton filem 321 Cinta (kurang dari 17 patah perkataan) kerana saya belum pernah lakonan Diana Amir sebagai tomboy di mana-mana drama dan juga jalan ceritanya yang unik.

    (3) Pantun Anda.
    MIG muncul lagi dengan filem terbarunya
    Diana amir dan farid kamil penyeri 321 Cinta
    Mudah-mudahan berjuta kutipannya
    Meningkatkan lagi mutu filem di negara kita

    Hopefully dapat lah tiket ye..

  38. (1) Nama Penuh : Anis Adrina binti Md Nor
    (2) Kenapa anda orang yang bertuah tonton filem 321 Cinta (kurang dari 17 patah perkataan) : Saya bertuah dapat tonton filem ini kerana filem ini mempunyai jalan cerita yang menarik dan unik.

    (3) Pantun :

    3,2,1 cinta, 16 jun ini,
    Jalan ceritanya menarik sekali,
    filem ini harus ditontoni,
    kalau tak tonton, pasti rugi.

    1. Kenapa anda orang yang bertuah tonton filem 321 Cinta (kurang dari 17 patah perkataan) : kerana
      3 pelakon – Diana, Farid, Pierre
      2 pengarah/ penerbit – Azhari , David
      1 judulnya…
      maka 321 Cinta

      Pantun :

      321 Cinta nama diberi,
      Menanti hadirnya membilang hari,
      Dapat pulak tengok FREE,
      Terima Kasih MIG…

  39. Nama Penuh : Mohamed Dzulfadlil Azim b Mohamed Dzolfiqar

    Kenapa anda orang yang bertuah tonton filem 321 Cinta (kurang dari 17 patah perkataan)

    Komedi romantik genre di hati
    Diana & Farid tampak sejoli
    Ingin menjadi pertama sekali
    Menonton filem terbaik Jun ini

  40. Komedi romantik genre di hati
    Diana & Farid tampak sejoli
    Ingin menjadi pertama sekali
    Menonton filem terbaik Jun ini

  41. (1) Nama Penuh : Anis Adrina binti Md Nor
    (2) Kenapa anda orang yang bertuah tonton filem 321 Cinta (kurang dari 17 patah perkataan) : Saya bertuah dapat tonton filem ini kerana filem ini mempunyai jalan cerita yang menarik dan unik.

    (3) Pantun :
    Ada filem yang dinanti – nanti,
    Jalan ceritanya unik sekali,
    Filem ini harus ditontoni,
    Itulah 3,2,1 Cinta, 16 Jun ini.

  42. KHAIRUL ZAIM BIN MOHD KAMALUDIN

    saya bertuah kerana MIG sangat sangat bermurah hati dan sudah pasti MR DAVID bergambar tunjuk 5 jari lagi.

    abang kawasan perlu berhati-hati,
    sebab abang long DAVID sangat LANGSI,
    321 cinta pasti mencuit hati,
    tak percaya?konferm! setanding KONGSI!

  43. 1.NAMA PENUH : MAZIAH BINTI BAHAROM

    2. kerana saya meminati pelakon2 dlm filem 321 cinta ini.

    3.Pantun:

    anak cina makan mee kari
    mee kari di masak oleh amoi
    Filem 321 Cinta yang dicari cari
    produk terbaru arahan azahari

  44. Nama anda: MAZIAH BINTI BAHAROM

    Kenapa anda orang bertuah tonton filem 321 Cinta (kurang dari 17 patah perkataan)

    Pantun Anda:
    321 Cinta Filem Romantik
    jadi siulan di sana sini
    Jika diberi kelapangan masa
    di dalam hati teringin nak tontoni.

  45. Nama Penuh : Maziah Binti Baharom

    kenapa anda orang bertuah tonton filem 321 Cinta (kurang dari 17 patah perkataan)

    pantun anda: 321 cinta filem yg romantik,
    idea dan ilham sentiasa
    dicetus,gelak ketawa tak pernah putus.

  46. Nama Penuh: Abdul Halim bin Mohamed

    Kenapa anda orang yang bertuah tonton filem 321 Cinta (kurang dari 17 patah perkataan)

    Hidangan Menarik MIG Bestari,
    Diana Amir Berwatak Lelaki,
    Menjadi Pertama Yang Menontoni,
    Pastinya Bangga Andainya Dimakbuli!

    1. Slogan : kerana saya peminat setia filem MIG, tak pernah terlepas menonton, sejak Syukur21 lagi!

      1. Kenape jawab kat sini..hmm..saya pon xperasan kena letak slogan….
        So, saya yg bertuah kerana saya boleh hadir ke tayangan preview Bersama pelakon!

  47. Nama penuh : Ghazali bin Omar

    Pantun Kenapa Saya Orang Bertuah Menonton Filem 3,2,1 Cinta :

    David Mengajak Membilang Cinta,
    Trailer Memikat Tak Sabar Rasanya,
    Menjadi Bertuah Menonton Filemnya,
    Pastinya Berjuta Kutipan Diterima.

    =)

    1. La..soalan dua tu kene jawab asing ke? Aritu ingat soalan 2 tu kire pantunn….
      Xpe la…saya jawab..
      Soalan 2: kerana saya peminat setia filem en.david yang tak pernah menghampakan!

  48. Nama Penuh : Yusmizam bin Mat Yusof

    Kenapa saya orang yang bertuah tonton filem 321 Cinta:

    Lakonan Bersahaja Pengarah Kongsi,
    Diana Amir Menambah Seri,
    Komedi Romantik Tak Kering Gusi,
    Menjadi Pilihan Penonton Kini.

  49. NAMA PENUH:MUHAMMAD HASIB BIN MD RUDAY

    KERANA SAYA PEMINAT SETIA WAYANG DAN FILEM TEMPATAN MUNGKIN PIEERE PUNYA FILEM LAGI MENARIK DAN BEST.

    PANTUN:1,2,3 KUCING BERLARI ,TIADA FILEM DAPAT SELARI,MANA NAK CARI CINTA,NANTIKAN FILEM 1,2,3 CINTA NANTI

  50. Nama Penuh:YUSRIZAN BIN MOHAMED

    Kenapa anda orang yang bertuah tonton filem 321 Cinta (kurang dari 17 patah perkataan)

    MIG & Pierre Bersama Kembali,
    Produk Terbaru Arahan Azahari,
    Pabila Wanita Melebihi Lelaki,
    Pastinya Unik Untuk Ditontoni!

    1. Soalan 2 : kerana saya minat semua filem metrowealth, & keberanian david dalam industri filem melayu!

  51. saya bertuah tonton filem 321 cinta kerana saya minat Diana. Dapat tengok sama sama dengan dia lagi. sah sah lah bertuah kan.

    Diana Amir comel orangnya,
    Farid Kamil kacak orangnya,
    Ingin melihat mereka bercinta ?,
    Jomlah tengok 321 cinta.

  52. Nama Penuh:NASRUL HAQIM BIN ABD SHUKOR

    Kenapa anda orang yang bertuah tonton filem 321 Cinta (kurang dari 17 patah perkataan)

    Pantun Anda.: 1.2.3..ARNAB BERLARI-LARI,
    BERLARI-LARI MENCARI CINTA,
    3.2.1..MANA NAK KU CARI,
    HAQIM MENUNGGU DI BAWA BERSAMA.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s