(9 Gambar) Tonton Ajiboy Sambil Bercuti!!!

 


Minggu depan, bermula 8 November 2012 korang semua boleh bawak adik-adik, kakak, abang, mak, ayah dan kalau boleh satu keluarga la datang bergelak ketawa menonton filem Ajiboy. Filem ni memang menghiburkan hati dengan telatah pelakon cilik, Raykarl Iskandar dan korang sure tertarik dengan lokasi penggambaran filem ni yang kebanyakannya dilakukan di A’Famosa Resort, Melaka. Mesti lepas tengok korang teringin nak bawak family pergi holiday. Lagi pun cuti sekolah nak dekat dah ni memang sesuai lah kan..hehehe. Jom kita tengok gambar-gambar dari filem Ajiboy semasa penggambaran dijalankan dan tonton juga trailer filem Ajiboy. Enjoy!

 

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s