(Gosip) Tak Puas Hati, Jumpa Depan-Depan! – Zaquan Adha

Memang kecoh industri hiburan bila pasangan selebriti, Rita Rudaini dan suaminya Aidil Zakuan Abd Razak dilaporkan telah bercerai selepas Aidil dikatakan telah menceraikan Rita Rudaini awal Ogos lalu. Bermula dari situ, telah berlaku perang siber di antara kedua-duanya dan turut dibantu oleh tentera-tentera sukarela dari kedua-dua belah pihak. Macam tu la keadaannya apabila bukan saja Aidil Zakuan dan Rita saja yang berbalah, namun turut disertai oleh individu-individu lain termasuk adik ipar Rita Rudaini, Zakuan Adha.

Melalui twitternya, Aidil nampaknya berang bila Rita Rudaini mengaitkan keluarganya dengan kes penceraian beliau. Kata Aidil:

Memang mustahil la nak berhenti kat situ je, kan? So Rita yang sememangnya takkan berdiam diri telah membalas kenyataan Aidil tersebut:

MiG Online bukan nak masuk campur, tapi rasanya para peminat pun ramai dah letih nak dengar kisah yang macam takde kesudahan nie, ye tak? Korang rasa?

Kredit: Ohbulan

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s