(Gosip) Ramai Ustaz Siber Sekarang – Ika Nabila

Tak kira kita baru ke lama dalam industri hiburan nie, pastinya setiap artis ada peminat dan haters tersendiri yang memberi perhatian kepada artis tersebut, tak kira la pergi bercuti ke, makan ke, tidur ke, segalanya menjadi tarikan kepada para peminat untuk mengetahui perkembangan terkini artis kesayangan mereka, kan? Terbaru, Ika Nabila memuat naik sekeping gambar yang menimbulkan pelbagai reaksi dari peminatnya, ada yang positif dan ada jugak yang menegur gambar yang telah dimuatnaik oleh Ika Nabila nie.

Dari Cinta ke Benci?

Antara komen-komen negatif peminat:

Begitu jugak ada yang memberi sokongan moral kepada Ika Nabila:

Nampaknya perdebatan para peminat Ika Nabila membawa kepada feedback dari Ika Nabila sendiri. Kata Ika Nabila:

Bagi MiG Online, menegur tu tak salah, tapi kalau depan public, mungkin lagi mengaibkan orang yang kita tegur tu, mungkin tak sesuai sangat, kan? Apa pendapat korang pulak pasal nie?

One thought on “(Gosip) Ramai Ustaz Siber Sekarang – Ika Nabila

  1. yang upload tu pun satu.. bagi free dosa orang je .
    mulai sekarang kita sama2 lah memperbaiki diri kita sendiri dulu. dan yang di nasihati tu pun faham2 je le.. kalu masih ada orang komen pasal kita maknya dorang masih sayang kat awak.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s