(Gosip) Comel! Gambar Kekasih Talha Harith

Korang mesti antara penggemar drama Hingga Hujung Nyawa lakonan Amar Asyraf dan Nelydia Senrose, kan? Tambah lagi korang mesti bengang dengan kawan si Amar tu iaitu Hadi a. k. a Talha Harith. MiG Online walaupun tak mengikuti penuh drama tu tapi tetap jugak geram dengan lakonan menjadi dari si Talha nie. Mungkin jugak la ada antara korang yang menaruh perasaan kepada jejaka kacak nie tapi sori, nampaknya hati Talha ni mungkin dahpun dimiliki oleh seorang gadis cantik bernama Fasha.

Kejadian mengerikan!

Kalau dilihat dari segi kemesraan malu-malu kucing kedua-dua pasangan sama cantik sama padan nie, terserlah betapa sweet dan comelnya perhubungan dorang. Talha pun boleh respek jugak, sebab tak macam segelintir pasangan yang sentiasa memuatnaik aksi intim dorang untuk tontonan umum sampai peminat pun dah tak rasa kesweetan dorang, kan?

Apapun MiG Online nak doakan yang terbaik buat kedua-duanya, semoga kekal hingga ke anak cucu, aminn…

6 thoughts on “(Gosip) Comel! Gambar Kekasih Talha Harith

  1. assalamualaikum,,cntik la kak fasha ni,untung abg talha,,hahahas,,
    hmm,,adek doakn yg trbaek tuk abg talha dan akak fasya,,hihiuihihiiii
    smoga Allah mrahmati abg dan akak,dilimpahkn rezeki yg bnyak,disyngi rakan2,,dan yg pnting smoga Allah pnjang kn umur abg talha dan kak fasha,,amiiinnnn,,hiiiiihihihih

  2. So sweett,,smoga Allah merahmati hubungan kmu brdua,,ak doakn smoga kmu pnjang umur dan dimurahkn rezeki serta kekal ke jannah,,amiiinnn

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s