(Gosip) Patut La Girlfriend Tak Melekat – Fauzi Nawawi

Walaupun respon nie tak berapa kena dengan respon Sharnaaz ahmad semalam, tapi mungkin ada betul apa yang Fauzi Nawawi cakap, memandangkan Fauzi sebagai orang yang dah berumahtangga dan bahagia dengan isterinya dan bijak menangani kontroversi yang melanda keluarganya…

…Masih lagi rasa tak menjawab respon semalam…

Apapun Fauzi Nawawi telah memberi kenyataan terbaru mengenai perang dingin di antara dia & isteri, Lisdawati dan respon Fauzi:

“Rasanya, lebih baik Sharnaaz pergi menjalani rawatan doktor kerana watak Jebat yang bersikap garang dan kasar mungkin sudah meresap ke dalam dirinya, memandangkan sudah empat bulan tanpa henti dia terlibat dengan penggambaran drama itu.

Selain itu, baru saya faham kenapa tidak ramai wanita yang ‘melekat’ dengan dia dalam sesebuah perhubungan cinta memandangkan dia tidak pernah menghormati wanita. Sedangkan wanita bersifat lembut yang ingin dikasihi dan dibelai,”

Mungkin maksud Fauzi adalah Sharnaaz sepatutnya menegur dengan lembut sekiranya tak berpuas hati dengan mana-mana wanita. Mungkin.

Apapun nampaknya isu nie masih lagi tak selesai dan harap-harapnya takde la berpanjangan sampai ke mahkamah yea.

Kredit : Mstar Online

6 thoughts on “(Gosip) Patut La Girlfriend Tak Melekat – Fauzi Nawawi

  1. kita ALLAH nak menilai owg ,, jodoh pertemuaan semua Allah yng tentukan
    belum tentu kita akan bhgia selamanya ,
    jgn cuba2 menilai owg ,
    kita sapaa bkn #malaikat @ #nabi @# wali allah ,
    renungkan

  2. suke sgt kat shanaz tu ke korang ni xpyh bekap la perangai dia bkn elok pun. sapot dia berlakon udah. mmg dah terbukti dia xda adab pnya orang. xpyh la bekap sbb minat je.

  3. jgn nk berlagak sgat diriMu ad berteman..bila 2 sja allah boleh tarik dgn kta2..Mungkin shahnaz blum bertemu lgi insan yg istimewA..

  4. Yang tak melekat tu kan kuasa ALLAH swt.. jodoh pertemuan semua di tangan DIA… apa punya statement la… Abis kalau dah Ustaz pon boleh berpisah macam mana pula??

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s