(Gosip) Saya Mohon Maaf – Hanez Suraya

Untuk korang yang mungkin tak ikut perkembangan artis sorang nie, meh sini MiG Online brief sikit. Pelakon jelita, Hanez Suraya dalam beberapa minggu nie jadi perhatian sikit lepas kecoh kononnya dia tengah bercinta dengan suami orang tapi menafikan dakwaan tu dengan mengatakan kekasihnya adalah duda anak 2.

TAPI…

Hari nie melalui Harian Metro, Hanez Suraya membuat kenyataan memohon maaf berhubung perkara tersebut.

“Saya dengan rendah hatinya ingin memohon maaf mengenai kenyataan berkaitan R seorang duda baru-baru ini,”

“Saya tahu status dan cerita sebenar mereka, tapi tak mahu membuka aib mana-mana pihak sekarang.”

Hanez Suraya yang sepatutnya buat sidang media semalam dah menunda sidang media tersebut pada hari Rabu depan atas sebab-sebab tertentu tapi berkata dia tak ada hak untuk bercakap mengenai kisah R tapi lebih baik datang dari mulut lelaki terbabit.

“Apa juga berlaku, biarlah tuan punya badan bercakap sendiri. Tolong hormati perkara itu,”

Apapun, Hanez sekarang berdepan dengan para peminatnya dan gosip yang mengatakan dia merupakan punca keretakan rumah tangga lelaki tersebut.

Susah nak menafikan perkara-perkara nyata kepada para peminat sekarang dengan keupayaan dunia sosial yang semakin meluas, info-info senang je keluar, lebih baik jujur dari malu sendiri… Apapun kita tunggu penjelasan Hanez Suraya, mungkin ada sebab kenapa Hanez nafikan perkara nie sebelum nie, kan?

Kredit: Harian Metro

2 thoughts on “(Gosip) Saya Mohon Maaf – Hanez Suraya

  1. Pelok bgai x pyah ckap lh..skg ne mang cm tu pon.,bkn saja artis org biasa pon
    bwt lbih dri b pelok..bh kn ada jgk org yg t’lanjur smpai mngandung..
    tpi xda jgk org ckp apa..artis ne mnusia biasa jgk mlkukan ksilapan
    Ada lh k biasan bgi stiap mnusia..yg mmbezakn kita dgn mreka ne artis n kita bukan artis tu je

  2. Sangap sangat ni. Kot ye pun selidik la dulu. Blom ada pape ikatan da berpeluk sakan. Pastu kalau orang blamed dia, mulalah keluar ayat ayat ostajah wannabe. Siapa kita untuk menghakimi bagai. Tapi kalau dah pelok bagai pegang tangan bagai tapi tak kahwin lagi, nak suruh orang menilai macam mana? Perempuan baik ka buat macam tu? Sangap publisiti sangat kasih sayang. Semua gosip dia ni semua berunsur negetip. Takde pun yg boleh jadi sumber inspirasi. Setakat ada kecantikan dan putih gebu gebas je la. Tu pun tak tahan sampai mati. Eloklah kiranya menukar professional.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s