(Gosip) Bukti Hanez Suraya Bercuti Ke Thailand Dengan Mr R

Tersentap jugak sebenarnya bila baca kenyataan dari isteri Mr R pasal kisah rumah tangga mereka. Kecoh 2, 3 hari nie mengenai kisah keretakan rumah tangga dan kisah Hanez Suraya yang dikatakan merampas suami orang. Masing-masing ada bukti dan alasan sendiri namun MiG Online terpanggil untuk share kenyataan yang dibuat oleh isteri Mr R, Liyana Manan.

Sebelum nie Hanez membuat kenyataan yang Mr R adalah seorang duda anak dua tapi sebenarnya menurut Liyana Manan, dia masih lagi isteri Mr R yang sah.

“Saya nak tanya bila masa saya sah diceraikan? Mana surat cerai? Kenapa Hanez begitu berani membuat kenyataan sedangkan kami belum bercerai? Kenyataan Hanez bagaikan mencabar saya, seolah-olah saya tunggul kayu sedangkah saya masa isteri Mr. R yang sah.

Teman baik saya terkejut dan bertanya kepada saya. Dia melihat saya dan suami OK, tapi tidak tahu kisah sebaliknya. Di situlah saya mula tahu suami menjalinkan hubungan dengan Hanez. Tidak lama selepas itu, saya mendapat bukti gambar mesra dan percutian mereka.

Dan ini buktilah yang saya nak tunjukkan. Gambar mesra ketika menyambut hari jadi Mr R dan percutian mereka ke Bangkok, Thailand. Sebelum ini saya mendiamkan diri, tapi saya juga manusia. Walaupun hati saya terluka, tapi saya bukan wanita yang tidak bermaruah.”

Liyana Manan turut menunjukkan beberapa keping gambar sebagai bukti yang Hanez Suraya & suaminya pergi bercuti ke Bangkok bersama. Wahh.. Ermm…

Hanez sepatutnya minta surat cerai dari suami saya dulu, buktikan kami sudah bercerai. Atau Hanez sengaja buat tidak tahu? Tidak boleh bersabar dulu sehingga kes penceraian kami selesai.

Siapa buat fitnah? Kalau saya nak menyebarkan cerita, saya boleh buat sejak tahun lalu tapi saya ambil langkah berdiam diri. Saya ada bukti dari awal lagi.

Saya buat kenyataan ini kerana wartawan mencari saya, bukan saya cari wartawan. Saya rasa sudah sampai masanya saya bercerita hal sebenar, daripada masyarakat terus mendengar pembohongan Hanez.

Dulu saya dan suami bertapak dari bawah mengusahakan syarikat pembinaan bersama. Susah senang kami bersama. Tapi adatlah manusia, apabila sudah kaya raya, saya dicampak ke tepi. Saya berhenti kerja dan meninggalkan apa yang diusahakan bersama.

Biarlah hidup saya susah, namun untuk bermadu tidak sama sekali. Sebenarnya saya sudah kering air mata mengenangkan apa yang berlaku. Sejak tidak tinggal sebumbung, nafkah anak kedua pun suami tidak pernah hulur. Saya terpaksa mencari kerja untuk menyara anak.

Apa perasaan anda (Hanez) jika berada di tempat saya? Sebagai wanita, ibu dan isteri, saya diperlakukan seperti patung bernyawa. Mungkin ini hari saya, esok lusa mungkin giliran anda pula. Saya tidak minta jadi begini, jadi tolong hormat perasaan saya selagi saya masih bergelar isteri Mr. R,”

MiG Online rasa kita orang Islam, ikut je la cara hidup Islam. Jangan lupa, Liyana Manan dah tegas banyak kali dia isteri yang sah kepada Mr R, apa hukum bagi isteri membuka aib suami? Kepada suami, apa hukum lalai atas isteri & anak-anak? Kepada orang luar, apa hukum menghancurkan rumah tangga orang? Lebih baik selesaikan secara baik, jangan salah langkah, anak-anak dan famili semua pihak jadi mangsa, kan?

16 thoughts on “(Gosip) Bukti Hanez Suraya Bercuti Ke Thailand Dengan Mr R

  1. x elok bt kenyataan mcm tu..elok jaga tepi kain sendiri.saya x memihak kpd sesiapa..takut nnt berbalik pd diri kita pulak.

  2. hmm. kesian . kesian kt bini die . laki die tuh yg gtal . tgok la .bini die kte nih kali ke 2 . hadoii , kesiann ! kesian sgd . da la kak hanez , cari la laki len . dulu nn awi oke je , tkkn sbb duet kod hanez mcm nih . pls la be mature . duet tk bwk g mne pun . pikir la perasaan prg len .

  3. ei, tolong la pompuan mcm ni da x laku agaknye. mane ade org bujang nk bebinikn pompuan mcm ni. tu pasal dia cari laki org. ppuuuiihh.. laki tu kalau dah dasar gatal nk mkn luar, sampai bila2 la perangai mcm tu..

  4. KALAU DH BERCUTI BERSAMA, PAKAI LAGI SEKSI2……..ERRMMMMMMM JAMIN KER SI ANIS TU MASIH DARA???? CUBA TENGOK GMBAR DIA YG PKAI BAJU ITAM TU. SIAP MR.R PEGANG BURIT DIA LAGI…EEEIIIIIIII JIJIK TENGOK!!!! MCM POMPUAN DAH TAKDA MARUAH.

  5. hanez surayya pundek !!! muke lawa hati barai…hati hitam….hati busuk….kene la kaww di hari akhirat nnti🙂 … tunggu ye syg..🙂

  6. niew … aq tau salh sapa n… salah suami dia… salah jugk lah hanez.. tu.. lain kali sebelum bertindak.. minta lah surat cerai ke.. tanya dia(mr.r) khahwin dh ke belum

    atau pun… suami dia yg x nak bagitau sebab dah terlampau gila kat hanez tu.. maklumlah kan.. hanez tu.. kan berbaju sexi.. tapi maafkan saya saya bkn nk mengumpat org tapi.. saya memg dh x tahan dgn perangai suami(mr.r) dan hanez, assalamualaikum.

  7. sila fahami erti aib sebenar. Celah mana si isteri ni buka aib suami dia? Get the facts right before semua judging all the parties to be blamed. Dunia artis ni indah khabar dari rupa. Semua negetif je.

  8. Ni bukan kes membuka aib suami.. Ni adalah keaiban yang suami tu cipta sendiri.. Suami tu yang cari ‘kerja’..

    Aib tu contohnya kekurangan suami, kecacatan suami.. Kalau suami main kayu tiga, itu bukan keaiban yang ada pada suami, tetapi ia dicipta oleh suami..

    1. tue la…kot nk adil xnk sebelahkn mane2 pihak agak2 la kate wife tue bukak aib suami…suami yg memilih buka aib sendiri…

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s