(Gosip) Kecewa Diaibkan Sesuka Hati

Siang tadi MiG Online ada update pasal gosip kononnya Erra Fazira bakal berkahwin dengan Menteri Wilayah Persekutuan, Dato Seri Tengku Adnan Tengku Mansor dan beliau sendiripun dah menafikan gosip tersebut.

Erra Fazira pulak secara jujurnya tak mengenali secara peribadi ahli politik tersebut dan mengaku agak terkejut bila mengetahui gosip tersebut.

“Saya sebenarnya tidak kenal pun Ku Nan. Apabila disebut nama penuhnya iaitu Datuk Seri Tengku Adnan Tengku Mansor, saya macam pernah dengar. Rupa-rupanya beliau seorang menteri dan saya sememangnya tidak pernah bekerjasama dengan beliau.”

Erra Fazira menambah, dia harap pihak-pihak luar tak memburukkan namanya hanya kerana dia ibu tunggal.

“Mentang-mentanglah saya ibu tunggal, jangan mudah nak aibkan saya sesuka hati. Saya ada keluarga, begitu juga pihak yang dikaitkan itu yang ada keluarga perlu dijaga.”

Yeah, betul tu. Tak elok main serkap jarang, Erra mesti perlukan masa untuk menghadapi dugaan yang baru je dia alami, tambahan pulak Erra sekarang tengah sibuk dengan projek bersama Awie & Ziana Zain di Istana Budaya. Korang dah tengok?

Kredit:MyMetro

One thought on “(Gosip) Kecewa Diaibkan Sesuka Hati

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s