(Gosip) Kenapa Saya Perlu Minta Maaf? – Liyana Manan

Semalam Hanez Suraya dan Mr R telahpun mengadakan PC untuk menjernihkan keadaan dan menerangkan perkara yang sebenar dan dalam PC tu jugak Hanez ada meminta Liyana Manan meminta maaf secara terbuka selepas menfitnah Hanez sebagai punca penceraiannya dan suaminya, Romie Razin Adilha.

Liyana Manan pula melalui kenyataannya berkata:

“Kenapa saya perlu meminta maaf? Sepatutnya, dia yang perlu memohon maaf pada saya. Kalau ikutkan kenyataannya sebelum ini, semuanya seolah olah mencabar dan menaikkan kemarahan saya, suruh serang, tunjuk bukti, dakwa bekas isteri buat fitnah dan macam macam lagi”

Mendirikan rumah tangga selama 8 tahun, Liyana Manan berkata memang dia ada menfailkan penceraian pada tahun 2011 atas sebab suaminya berlaku curang dan ini merupakan kali ke-2 dia menfailkan penceraian.

“Tidak guna hidup bersama lagi dengan suami bersikap dingin, lalai serta tidak sayang kepada isteri dan anak anak,”

Mungkin dahpun tawar hati dengan rumah tangganya, Liyana Manan inginkan segala-galanya selesai terlebih dahulu sebelum suaminya berkahwin dengan Hanez Suraya.

“Saya masih isteri Romie, belum bercerai lagi. Itu hakikatnya. Apabila saya bersuara dan tampil kemukakan bukti, saya pula dipersalahkan. Saya tidak kisah jika Hanez dan suami nak berkahwin, tapi biarlah kes penceraian kami selesai dulu,”

Kredit : Berita Harian

15 thoughts on “(Gosip) Kenapa Saya Perlu Minta Maaf? – Liyana Manan

  1. Emmmm…. tak tahu nak ckp ape.. sy sendiri pernah lalui hal yg sama dilalui oleh Liyana Manan ini… sabar, berdoa & serahkan jah sm Tuhan.. Perempuan yg menjadi punca kehancuran rmhtgga org lain juga akan melalui hal yg sama & lelaki yg curang terhadap isteri & mengabaikan tanggungjawab dlm rmhtgga juga tidak akan menjadi seorang suami yg baik & akan mendapat penyesalan juga akan dtg.. dah bnyk nampak hidup org mcm ini.. kesian tapi mereka memilih utk jd mcm tu.. org bijak pandai kata, hanya org bodoh membuang permata yg sdh dimiliki utk memilih sampah…

  2. Meruntuh kan masjid org adalah berdosa besar. klu btol nk jantan ni. tgu hbis penceraian.. Bukan nk menuduh org tu balik. Menuduh pastu sakit kn hti org tu plk tu. Bengappp.ishh sakit hati aku ngn perampas..

  3. Xrse lagi kehilangan sbb tu sbok amik jantan org. Yg komen pandai bekate2 je.. Jgn sbok tepi kain org. Tkene batang hidung sndri bru tau

    1. hanez tu kata.. lelaki tu jujur… jujur sgt.. cerita semua hal dan masalah…sakit nyer hati aku baca mende ni…

  4. Masyallah..ne lah komen dri orang yg x sedar diri..n busuk hati
    apa salah nya klu awk smua dngar n lihat sja xpa lh nk maki2 org..
    ingat jaga tepi kain sndri..nnti krg tepi kain awk koyak awk perasan sbb sbuk jaga tepi kain org…

  5. Antara sebab rumahtangga musnah ini lah dia….pantang nampak lelaki ada duit…tapi dia tak tau darimana lelaki tu dapat duit….belum dapat…memang semuanya bagus jer….bila dah dapat hambik kau!!!!Allah itu maha adil…kalau tak dibalas di dunia…jangan rasa terlepas….ingat sikit di Akhirat nanti…..

  6. ala betina tu harap putih jer…hidung pn buat pmbedahan plastik..mulut muncung semacam jer aku tgk…yg si jantan lak…tk leh tgk yg seksi n dahi licin skit mula la kemaruk.

    1. Tak licin pun muka si hanez ni.. pernah tgk close up in real life, menggerutu je aku tgk, tak lah flawless mana mcm dlm gambar. hampeh!!

  7. Kalau pun dia kawen jgk ngan mr R tu..nasib dia nanti same je ngn liyana manan..lau dah namanya lelaki miang x kan ckup dgb sorang..nanti jmp lg cantik sama la nasib kau pompuan(hanez suraya mulut bibir terjuih)

  8. Antara LIYANA MANAN N HANEZ SURAYA… lebih cantik LIYANA MANAN… Wahai Hanez Suraya… Allah maha adil Maha Berkuasa… Allah akan Lihatkan Segala ya jikalau Engkau(hanez suraya) Menyakiti hati wanita yg berumah tangga.. jikalau engkau mahu bermadu.. jaga lah hati ya..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s