(Gosip) Zed Zaidi Tak Sensitif?

Pagi nie Malaysia digemparkan dengan berita kehilangan pesawat MH370 destinasi Kuala Lumpur – Beijing dan sepasti mungkin rakyat Malaysia turut terasa kerisauan ahli keluarga para penumpang dan anak kapal seramai 239 orang tersebut.

Tapi yang menyedihkan dan menyentap hati bila ada pihak yang mengambil kesempatan terhadap isu nie dan memberi kenyataan yang sangat tak patut dikatakan, lebih-lebih lagi bila individu tersebut bergelar selebriti & pemimpin (?)

Zed Zaidi tadi telahpun memuatnaik satu statement yang mengundang reaksi negatif dari masyarakat dan menampakkan ciri-ciri yang tak patut dijadikan contoh kat Twitter berbunyi begini:

“Biar betik? Kapal terbang MAS yg besar gedabak tu boleh hilang? MAS Rugi, nasi lemak telanjang, asam pedas ikan takde skrg kapal hilang!”

Beberapa artis seperti Erma Fatima, Khir Rahman & Hafiz Hamidun menegur perbuatan Zed Zaidi tu.

Zed dahpun membuang status tersebut dan menggantikannya dengan status baru.

MiG Online tengok cara Zed nie, dia tak habis teliti sesuatu perkara terus buat keputusan. Tak berapa elok sangat sebab dia pemimpin & selebriti, kan? Harap perkara nie jadi satu pengalaman untuk Zed Zaidi🙂

Doakan keselamatan penumpang MH370. Amin.

 

15 thoughts on “(Gosip) Zed Zaidi Tak Sensitif?

  1. Kalau keluarga Zedzaidi ada di dalam kapal terbang Mas itu macam mana reaksi beliau? Semoga mereka di lindungi tuhan……..Amin!!
    Zedzaidi sungguh memalukan Melayu dan tidak harus menjadi pemimpin

  2. Knp lh dgn ko ni aku ni yg xad kaitan pn masi ad rase sedih kesian ko ni manusia ke pe agak2 lh klo ckp mcmne org nk recspac ko

  3. kenapa la artis sebodoh ini masih di beri jawatan pemimpin? Kepada Artis2 dibawah persatuan seniman tu korang dh boleh mengerakkan minda korang dah kot untuk cari presiden baru.. sedangkan hal yang amat serius macam ni pun secara suka hati mak bapak dia megeluarkan statement seperti itu.i bila dah di tegur rakan2 artis lain baru buat alasan yang menunjukkan yang dia memang bodoh

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s