Filem Seram Pertama Faizal Hussein

Korang pernah tak terfikir apa isi kat gudang tinggal? Ada tak terasa macam ada sesuatu kat dalam tu yang mampu mengundang misteri? Berita baik sebab korang tak payah fikir dah, korang hanya perlu tunggu dan tonton filem seram nie untuk menyaksikan sendiri pengalaman ngeri mereka-mereka yang mungkin bernasib tak baik dari korang. (sound effect seram)

Petang tadi Mangkin Prestij baru je melancarkan filem ke-3 mereka yang berjudul ‘Gudang Kubur’, sebuah filem seram arahan Eyra Rahman dan dilakonkan oleh pelakon hebat macam Faizal Hussein, Nora Danish, Atikah Suhaime, Niezam Zaidi, Pablo Amiro dan Epy Kodiang.

Filem yang akan menjalani penggambaran di sekirat Lembah Kelang nie mengisahkan tentang watak heroinnya yang cuba merungkai misteri, kenapa dia diganggu dan apa sebenarnya yang mengganggu dirinya. Nak tau lagi lanjut kita tunggu bila filem nie siap nanti ok?

Sementara tu MiG Online nak share dengan korang beberapa keping gambar eksklusif untuk korang. Yokk!!

Tenaga Produksi Filem Gudang Kubur

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s