(Gosip) Dah Bayar, Tapi Belum Tukar -Sam

“Nombor plat masih belum tukar dan tidak sempat untuk berbuat demikian. Bayaran saman telah saya jelaskan, cuma tak tahu bila saya nak tukar,” katanya yang ditemui semasa tayangan filem Kasut Ku Kusut di Cathay Cineplex Curve baru-baru ini.

Mengulas lanjut mengenai hal kereta berkenaan yang di saman ketika dipandu ibunya di Lebuhraya Duke, Sam mengakui selebriti juga tidak terlepas daripada dikenakan tindakan undang-undang.

Ibunya (Sam) juga telah memberi keterangan begini “Kita buat salah tetap salah. Mungkin ada orang ingat kalau selebriti macam kami jika ditahan, kami akan gunakan nama kami supaya boleh terlepas daripada di saman tetapi sebaliknya.Dia turut memberitahu yang seseorang artis itu juga tidak terlepas daripada melakukan kesalahan dan dikenakan saman. Baginya kalau perkara itu salah, maka wajar dikenakan tindakan.

                                 Plat kereta MOMMY tu yang gempak tu, wow sangat kan!

“Sebenarnya ibu saya pun dah bising suruh saya segera tukar no plat kereta itu sebab dia cakap, mummy dah takut hendak bawa kereta ini ke mana-mana,” katanya.

Begitulah kisah yang MiG Online dengar, diharapkan artis-artis diluar sana pun boleh jadikan ini sebagai contoh, jangan ingat korang retis korang boleh buat apa saje ye, undang-undang masih undang-undang, dan saman tetap kena bayar!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s