(Gosip) Uqasha Senrose dah ada pengganti?

Siapa pula yang berjaya menambat hati si jelita ni? OMG! MiG Online ada curi-curi dengar tentang seorang artis baru ni dikatakan sedang bercinta dengan pelakon cantik Uqasha Senrose. Wah mesti ramai jejaka di luar sana patah hati kan dengar berita yang disampaikan ni. Nak buat macam mana, siapa cepat, dialah yang dapat kan, tak gitu? hehe

Terdahulu, krisis hubungan cinta antara Uqasha Senrose dengan Pekin Ibrahim telah diketahui umum yang mereka sudah putus, kali ini pelakon wanita itu dikatakan berkawan rapat dengan pelakon baru, Syafiq Kyle, yang turut membintangi drama bersiri terhangat ‘Bila Hati Berbicara’.

MiG Online selidik mereka bukan hanya berkawan rapat tetapi macam sedang bercinta je.Ni bukan saja-saja MiG Online nak buat cerita okay, tapi ada bukti-bukti yang membuatkan mereka ni memang dipanah asmara!

                                 Macam mana? Panas hati ke tidakkkk? Hehe

         Semestinya, peminat Syafiq malam ni tidur bertemankan air mata lah jawabnyaa

Kalau bertepuk sebelah tangan mesti takkan berbunyi kan? Memang sedang bercinta lah tu

Moga dipercepatkan jodoh antara mereka. Perkara yang bagus ni, elok kalau dipercepatkan. Yang penting,jangan lupa jemput MiG Online makan nasi minyak korang okay?

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s