Demi anak-anak, Mommy Sanggup Tunaikan

               

Di penghujung 2014 ni, ramai jugak artis kita yang pergi holiday kan?  Bila lagi nak bawak anak-anak berjalan sakan memandangkan musim cuti sekolah pun dah nak berakhir. Berlainan pula dengan seorang lagi artis kita ni. Pergi bercuti adalah untuk gembirakan anak-anak. Setiap ibu mestilah nak buat anaknya happy kan? Tetapi Rita Rudaini nak gembirakan anak-anak sampai ke Kota Paris. Wahh! Kerlass!

Seronok je MiG Online tengok keakraban Rita Rudaini dan anak-anak di Kota Paris. Tentu lah teruja bila dah sampai ke sana kan. Kalau MiG ke sana pun, tentu lah seronoknya lain macam. Hehe

                                              Cantiknya pemandangan di sana

                 Ryan Arjuna dengan mommy. Suka tak dah sampai sana? hee

                                      One happy family. Satu family rupanya Rita bercuti

                                               Rita diapit hero-hero kecilnya

                    Eh, ingatkan anak mat saleh mana tadi. Anak Rita rupanya 

Melihat keakraban Rita dan anak-anak pun MiG sudah pasti kasih sayang Rita terhadap mereka. Kasih sayang seorang ibu, tiada berpenghujung

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s