5 Tempat Romantik Yang Korang Mesti Pergi!

Entry yang MiG Online nak share ni mesti boleh buat korang nak sangat datang sini. Lagi-lagi kepada pasangan yang baru kahwin. Confirm nak cari tempat-tempat romantik kan. Ada 5 tempat menarik yang romantik untuk korang. Jom usha :

1. Hawaii

Kalau korang nak tau, Hawaii adalah  tempat bulan madu terbesar di dunia, terutama di kalangan orang Amerika. Ni adalah diantara tempat pilihan terbaik untuk pasangan korang. Pantai dan hutan tropika yang cantik, suasana hotel yang cantik, dan macam-macam lagi tempat menarik! Mesti semua teruja kan?

2. Venice

Venice adalah tempat yang akan membuat korang jatuh cinta dan jatuh cinta lagi. Tengok lah perjalanan bila korang akan melalui sungai menaiki sampan yang cukup klasik sudah cukup menjadi simbol romantik di kota ni. Makan malam di restoran Itali dengan berbagai aktiviti yang menarik dapat korang rasai.

3. Kyoto, Jepun

Kyoto Jepun juga sangat cantik untuk semua pasangan yang nak berbulan madu dengan pasangan. Sebab disini sangat cantik dengan bunga sakura yang bertaburan dikelilingi dengan suasana yang romantik.

4. Tuscany

Bila dah romantik dengan pasangan tapi mesti ada yang nak suasana nyaman pula kan. Ni adalah satu-satunya kawasan yang penuh dengan kebun anggur, villa, dan kota-kota kecil Itali, yang akan membuat korang rasa seperti berada dalam perjalanan romantis. Korang dapat tinggal di villa bersejarah, dengan makanan terbaik dan korang akan dikelilingi dengan kebun anggur. Fuh, mengancam

5. Kota Paris

Siapa yang tak kenal Kota Paris kan? Kota Kota untuk pasangan kekasih yang baru berkahwin memang seronok bila dapat merakam memori bersama disini. Dapat menikmati suasana yang cantik di Eiffel Tower yang tentunya akan membuat korang teruja pada waktu malam. Confirm jatuh cinta dengan Paris!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s