ZULIN AZIZ BERTUNANG DENGAN ARIZ (FORTEEN)?

Kalau tiada angin, takkan pokok boleh bergoyang kan? Dari cerita yang MiG Online dengar, Zulin Aziz dan Ariz Lufias (Forteen) dikhabarkan bertunang semalam? Dari beberapa keping gambar yang dorang muatnaik di akaun Instagram, macam menunjukkan dorang ada sesuatu majlis. Tapi masih tak dapat kenal pasti majlis apa yang berlansung. Nampak macam meriah dengan adanya pelamin semua.
Gambar yang macam betul mereka bertunang tu, buat ramai yang berteka-teki mengenai status terkini bekas pengacara Melodi TV3, Zulin Aziz. Peminat juga sangka yang Zulin membuat majlis pertunangan secara senyap. MiG Online memang perasan sebelum ni memang mereka agak rapat satu sama lain.
 Tapi bila fikir balik, apa salahnya mereka bertunang pun kan? Kalau nak membina masjid ni lagi cepat lagi bagus. Dua-dua pun still single. Apa-apa pun MiG Online harapkan kesahihan cerita ini dari mereka sendiri. MiG Online doakan yang terbaik untuk mereka.
Sumber : My Artis

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s