Pengalaman Seram Pengguna Jalan Puncak Alam

“Satu malam yang hening, aku berseorang di satu jalan yang penuh misteri, gelap, kosong, sepi sekitar 2.30 pagi dan aku hanya ditemani lagu di radio. Sedang asyik berkhayal, tiba-tiba bulu roma aku meremang dan jantung berdegup laju kerana seperti ada sesuatu melintas, melayang laju seperti kelibat putih yang terus hilang dari pandangan…”

Mesti ada antara korang yang pernah lalu Jalan Puncak Alam atau tau sesuatu tentang jalan ni kan? Pernah tak korang dengar kisah seram tentang jalan ni? Lagi-lagi korang yang mendiami di sekitar kawasan tersebut yang terpaksa lalu memandangkan hanya ada satu jalan je untuk menuju ke tempat pengajian korang?

MiG Online bukan nak menakutkan korang, tapi apa ada sebenarnya dengan Jalan Puncak Alam? Hari ni MiG Online ada nak share antara pengalaman mereka yang pernah lalu di Jalan Puncak Alam.

Seram dan meremang bulu roma lah jugak bila MiG Online baca antara pengalaman mereka yang pernah lalu “Jalan” tu kan? Mangkin Prestij akan muncul dengan filem terbaru “JALAN PUNCAK ALAM” tak lama lagi. Kalau korang nak tau Jalan yang MiG Online ceritakan ni, pastikan korang tunggu kemunculan filem yang bakal buat korang takkan berani lagi  lalu jalan tu berseorang lepas ni. Nantikan JALAN PUNCAK ALAM”!

One thought on “Pengalaman Seram Pengguna Jalan Puncak Alam

  1. Saya ada terbaca pengalaman pengguna lain yang melalui jalan tu, anak dia menangis tak henti-henti sampai suatu saat bibik dia dalam kereta tu nampak pontianak terbang keluar dari kereta. Pontianak tu kacau anak dia tidur.. seram…

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s