“Aku Bersumpah Kau Takkan Tenang”

Siapa yang belum tengok lagi cerita seram ni? Filem Gudang Kubur ni dah mula ditayangkan pada 12 Februari yang lepas dan katanya sambutan amatlah menggalakkan. Teruja MiG Online dengar tau! Jutaan terima kasih MiG Online nak ucapkan kepada korang yang dah datang menonton Filem Gudang Kubur ni.

Serba sedikit tentang filem ni yang MiG Online nak cerita, filem ni mempunyai genre yang berlainan. Bila sebut tentang genre seram, tentu sekali ada unsur yang menyeramkan. MiG Online confirm korang tak boleh tidur malam bila dah tengok dan teringat babak-babak yang boleh buat meremang bulu roma lah senang cakap.

Apa yang berlainan dengan filem seram lain, filem ini turut mengetengahkan babak kasih sayang yang tidak berbelah bagi. Ramai yang tak percaya babak sedih dan kelakar pun boleh turut terselit dalam filem ni . Hah, mesti korang tak pernah lagi tengok cerita bergenre seram tapi ada kelakar tak ingat dunia ni kan? Hehe

So apa lagi, moh lah ramai-ramai sesiapa yang tak sempat tengok lagi Filem Gudang Kubur ni, boleh lah tengok di pawagam berhampiran korang!

MiG Online nak kongsi trailer ‘GUDANG KUBUR’ dengan korang, jom layan!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s