Emma Tahan Sebak Bila Ditanya Soal Zizan?

Kalau sebelum ni ramai yang menyalahkan Emma Maembong kerana perangainya yang dikatakan agak kebudak-budakkan ketika bercinta dengan Zizan Razak.

Mana taknya, sekejap putus, sekejap sambung semula, dan lepas tu putus balik. MiG Online pun tak berapa pasti bagaimana sebenarnya hubungan cinta mereka. Mungkin kerana masing-masing terlalu sibuk dan tidak dapat memberi komitmen dalam percintaan kot.

Yang terbaru, ada sebuah akhbar mengatakan bahawa Emma Maembong sedia terima lamaran Zizan Razak? Biar betul? Hari tu putus, hari ini dah terima lamaran? Pelik juga MiG Online. Tapi kenyataan yang dikaitkan telah disangkal oleh Emma sendiri menerusi laman Instagramnya.

Emma mengulas tentang cerita di dalam akhbar tersebut adalah lain yang disampaikan, dan lain pula yang ditulis. Oleh kerana itu, dia meminta supaya pihak tertentu tidak lagi buat perkara sebegini pada masa akan datang.

MiG Online rasa mungkin ada sebab mengapa mereka berpisah. Setahu MiG Online mereka juga memang dah saling sayang antara satu sama lain. Mustahil lah mereka tak ada perasaan cinta lagi kan. Apapun, MiG Online akan doakan hubungan mereka, buang yang keruh ambil yang jernih. Kalau dah jodoh tak kemana.

Cuma MiG Online Online rasa Emma masih sayangkan Zizan lagi, nak tau sebab apa MIG Online cakap macam tu? Jom kita layan temubual tentang perasaan Emma terhadap Zizan dalam video ni ;

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s