Fasha Sandha Ada Adik Cun?

Fasha Sandha, seorang pelakon yang telah lama menempah nama dalam industri dunia hiburan. Tapi baru-baru ini, dengar kata Fasha mempunyai adik yang cun melecun yang dikatakan bakal menceburkan diri dalam bidang lakonan, betul ke? Wah, mesti korang tak sabar nak tengok kecantikkan adik Fasha kan?

Ni lah orangnya, yang ramai orang duk sebut pasal dia. Fuh, cantik juga adik Fasha Sandha ni kan? MiG Online boleh confirm lepas ni makin ramai lah produser atau pengarah akan mengambilnya sebagai pelakon.

Dan untuk pengetahuan korang, Elisya Sandha bakal berlakon bersama kakaknya, Fasha dalam filem terbaru “Anak Mami”. Dari kenyataan Elisya, mungkin sebelum ni dia selalu bercita-cita nak jadi macam kakaknya, akhirnya dapat jugak impiannya dipenuhi selepas mendapat tawaran tersebut.
Untung si cantik ni sebab boleh belajar tentang selok belok dunia hiburan dengan kakaknya sendirinya. Apapun, pada MiG Online untuk menjadi seorang pelakon yang bagus, perlulah ada berdisiplin diri dalam kerja dan sentiasa perlu bekerja keras dalam memajukan diri. Moga berjaya ye🙂

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s