Perubahan Mendadak Zamani Buat Peminat Teruja?

Siapa yang tak kenal dengan penyanyi legend bersuara merdu bak buluh perindu ni kan. Sekali dia tarik pitching dia, menggigil orang dengar. Kalau sebelum ni, isu tentang kes penyebaran video Zamani Slam yang ditangkap tempoh hari menjadi bualan peminat dan masyarakat.

Perkara yang dah lalu, biarlah berlalu. Tapi hari ini, rakan Zamani yang dikenali sebagai Aalan Ahmad ada memuatnaik gambar Zamani yang terkini. Mula-mula MiG Online ingatkan siapa, sekali Zamani rupanya. Fuh, hensem habis, ada jugak iras-iras Jackie Chan, hehe

Screen Shot 2015-03-10 at 11.43.43 PM

Screen Shot 2015-03-10 at 11.46.46 PM

Kalau dilihat dari gambar tersebut, perubahan ketara yang kita dapat tengok bila Zamani sekarang tampil dengan rambut pendek. Nampak muda 20 tahun okay? Dan lagi satu perubahan yang mendadak katanya berat Zamani naik 9 kilogram sejak dia menjalani pemulihan. Wow!

Screen Shot 2015-03-10 at 4.43.16 PM

Kalau korang nak tahu, sewaktu perbicaraan kes selesai, Zamani ada menyampaikan salam kepada peminat dan mereka yang tak putus-putus mendoakan kesejahteraannya.

Tambah lagi, diruangan komen ramai peminat yang suka melihat perubahan Zamani dan mengharapkan dia terus Istiqamah.

Screen Shot 2015-03-10 at 4.43.58 PMScreen Shot 2015-03-10 at 4.48.26 PM

Alhamdulillah, doa yang tidak putus dari peminat, sahabat dan masyarakat untuknya. MiG Online harap Zamani akan pulih seperti sebelum ni dan tidak melibatkan diri lagi dalam gejala tersebut. Setiap orang mestilah ada kesilapan masa lalu, tak mustahil satu hari nanti dia pula yang akan lebih berjaya dari kita semua, siapa tahu kan?

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s