Aksi Romantis Zul Ariffin di Bali?

Kalau sebelum ini hubungan cinta Zul Ariffin dan Gayatri dah pun diketahui umum. Walaupun sebelum ini mereka pernah dikhabarkan mempunyai masalah dalam perhubungan, tapi melalui gambar yang terbaru mereka nampak mesra bersama. Katanya lagi, sekarang ni sedang bercuti di Bali dan Indonesia?

Wah, seronoknya pasangan bahagia ni. MiG Online rasa mereka mungkin mahu mencari ruang untuk menjernihkan hubungan yang dikatakan sebelum ini agak retak.

Hah, tapi korang jangan salah faham tau, dorang pun bukanlah bercuti berdua je, tapi ditemani oleh keluarga Zul.  Dengan kesempatan ini, mungkin hubungan Gayatri dan keluarga kekasihnya akan lebih erat selepas ini.

Zul Ariffin dan Gayatri Su Lin Pillai memang sepadan bersama. Benda yang baik elok dipercepatkan tak gitu? MiG Online doakan moga cepat-cepat ke jinjang pelamin yea🙂

Jom tengok gambar mesra abang sado dan kekasih di tepi pantai ;

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s