Foto Baby Bump Erin Malik Buat Semua Peminat ‘Excited’

Minggu lalu berita tentang kehamilan Erin Malek diketahui ramai bila gambar imbasan kandungannya tersebar. Dan yang lebih gembira lagi, katanya Erin Malek disahkan mengandung anak kembar. Tak sabarnya nak tunggu!

Suka MiG Online dengar khabar gembira ni. Tapi yang paling tak sabar MiG Online nak kongsi ialah foto baby bump Erin Malek dah kelihatan jom usha sikit ;

erinmalek

Menerusi gambar terbaru yang dikongsi Erin di akaun Instagramnya,  memang dah jelas baby bump yang semakin membesar. Walaupun usia kandungan Erin masih dalam peringkat awal, tapi mungkin sebab Erin ni comel kot orangnya, tu yang agak ketara nampak baby bump tu.

Screen Shot 2015-03-16 at 11.50.42 PM

OMG! Bukan MiG Online je teruja tengok baby bump tu tau, tapi peminat pun turut sama gembira. Dorang pun tak henti-henti mengucapkan tahniah kepada Erin Malek yang akan bergelar mommy tak lama lagi.

Yeayy! Tahniah sekali lagi untuk Erin Malek, sentiasa jaga kandungan dan kesihatan ok. Tak sabar nak tunggu Erin Malek Junior, hehe.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s