Nora Danish Jatuh, Jadi Perhatian Ramai?

Nora Danish, seorang pelakon comel yang sangat diminati ramai kerana bakatnya dalam bidang lakonan dan dia seorang yang memang versatil. Sebab apa MiG Online cakap macam tu, sebab Nora ni kalau bagi watak apapun dekat dia, dia akan lakonkan dengan sehabis baik.

Untuk kali ini, MiG Online nak kongsikan antara babak mencuit hati yang dilakonkan oleh aktres ini menerusi filem terbarunya iaitu, Suamiku Jatuh Dari Langit.

Babak tersebut menjadi perhatian, dimana adegan tersebut memerlukan Nora jatuh ke dalam sawah yang berlumpur. Amacam, boleh korang bayangkan tak? Hihi

Untuk filem terbaru ini, Nora bakal digandingkan dengan hero Qi Razali. Selain itu juga, antara pelakon dalam filem Suamiku Jatuh Dari Langit ialah Syuk SYJ, Atikah Suhaime, Kaza Saizi dan ramai lagi.

Ha, mesti ada yang tak sabar nak tengok filem bergenre romantik komedi ni kan? Nak tau romantik ke tidak Qi Razali ni, kita tunggu tayangan filem ini ok!

Apapun, untuk pengetahuan korang, Nora Danish ada memuatnaik video ini di Instagram peribadinya dan menjadi perhatian ramai. Jom kita layan macam mana reaksi comel Nora Danish bila terjatuh dalam sawah berlumpur ;

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s