Filem Eksklusif Dan Terhebat Bulan Jun?

Hai korang, apa plan malam ni? Kalau taktau nak buat apa, apa kata malam ni korang lepak ‘chill’ dengan keluarga layan filem-filem terbaik yang dulunya korang dah tengok masa zaman kegemilangan korang dulu. Mesti ada yang tertanya, filem apa kan?

Antara filem-filem yang pernah mengimbau memori zaman muda-mudi dulu tentunya filem eksklusif seperti Gila Bola lakonan Fazley Yaacob dan Linda Onn, Cuti-Cuti Cinta, Senario The Movie, Syukur 21, dan Kem Cuci Tangan. Dengar dari tajuk pun dah tak sabar nak tengok, tak gitu? hihi

Cuti sekolah pun dah mula kan, untuk adik-adik yang dah siap kerja sekolah cikgu bagi tu, bolehlah ajak mak ayah duduk depan televisyen lepas tu layan filem-filem ni tentunya hanya di Hypp Flick Plus, Saluran 814 ok? Selamat bercuti semua🙂

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s