Farid Kamil ‘Ada Hati’ Dengan Nadiya Nisaa?

Apa?! Betul ke Farid Kamil bercinta dengan Nadiya Nisaa? Macam tak percaya kan? Ha, untuk pengetahuan semua, memang betul dorang ni bercinta dan tangkap cintan, tapi ianya berlaku dalam filem terbaru lakonan mereka iaitu Love, Supermoon.

Selasa lalu, MiG Online berkesempatan menghadiri majlis tayangan perdana lakonan mereka yang telah diadakan di Cathay Cineplex, e@Curve, Damansara.

Tayangan perdana tersebut turut dihadiri oleh pelakon filem ini sendiri iaitu Rita Rudaini, Anne Ngasri, Zain Hamid, Azhar Sulaiman dan ramai lagi. Wah! Memang meriah betul haritu, sebab semua pelakon yang berpengalaman semua ada! Sebelum tu, nak tau Love, Supermoon ni pasal apa, jom layan sinopsis bawah ni ;

Love, Supermoon ialah filem komedi dimana hero dan heroin yang menjalani kehidupan masing-masing dan hanya bertemu di majlis perkahwinan, kenduri atau parti yang dianjurkan oleh kawan mereka. Mereka hanya mengenali melalui ‘gosip’ oleh rakan-rakan, tetapi berlagak seakan-akan tidak mengenali apabila mereka bertemu. Ha, nak tau lebih lagi siapa yang berlagak dalam filem ni, kenalah tonton nanti ok?

Apapun, MiG Online nak kongsi dengan korang gambar di sekitar Malam pratonton berlangsung, jom layan jap🙂

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s