“Kalau Ayoh Bagi Restu Esok Juga Saya Kahwin” -Emma

Pasti ramai di antara peminat yang tertanya-tanya bila laa hubungan percintaan aktor kacak Kamal Adli dan aktres jelita Emma Maembong ni akan berakhir di jinjang pelamin kan?

MiG Online dengar cerita hero drama Sha & Shah ni bersedia je bila-bila pun asalkan dapat restu dari ayoh iaitu bapa kepada Emma Maembong.

“Saya adalah antara anak yang paling rapat dengan ayoh. Mungkin dia melihat saya belum bersedia untuk berkeluarga. Ini kerana di matanya, saya masih lagi anak kecil”

“Kamal faham situasi itu… Dia bersedia menanti restu dari ayoh. Jika diberikan restu, esok juga saya akan berkahwin. Saya yakin, ayoh lebih mengetahui apa yang terbaik untuk anak perempuannya ini,” ujar Emma.

Haa baguslah macam tu, MiG sokong sangat. Apapun memang kena tunggu restu dari orang tua kita, barulah bahagia berkekalan rumahtangga tu,betul tak? Hihi..

Kepada ayah Emma moga cepat-cepatlah restui perhubungan mereka ni ye, peminat semua tak sabar nak tengok pasangan ni naik pelamin. Hihi.. MiG Online pun akan doakan agar segala urusan dipermudahkan.

 

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s