Eksklusif! Azwan Kombos Dedah Tarikh Perkahwinan

Artis naungan MiG, Azwan Kombos yang telah bertunang dengan model dan pelakon jelita, Ezzaty Abdullah kini sudah pun mengumumkan tarikh pernikahan mereka yang bakal berlangsung selepas Aidilfitri iaitu 16 Julai depan.

Wah! Akhirnya tiada lagi teka-teki di kalangan peminat mereka. Khabarnya majlis itu nanti akan berlangsung di kediaman keluarga Ezzaty di Pahang.

Pasangan ini mula serius dalam hubungan percintaan sejak Disember 2014 lagi dan kini setelah hampir 2 tahun mereka bakal disatukan juga. Alhamdulillah tak sabarnya MiG Online nak tengok pasangan mempelai ni naik pelamin,Hihi…

Sudah pasti ramai peminat mereka tak sabar nak tengok pasangan ini disatukan juga, kan?

Apapun, MiG Online doakan semoga persiapan Azwan dan Ezzaty dalam menempuh alam perkahwinan nanti ni berjalan dengan lancar saja.

Ha, sebelum tu MiG Online nak pesan kepada kedua pasangan ini banyakkan rehat dan jaga kesihatan tau, hari bahagia dah nak dekat tu,hihi…

One thought on “Eksklusif! Azwan Kombos Dedah Tarikh Perkahwinan

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s