Filem Menarik Sepanjang Julai di Dunia Sinema

Hai korang.. Hmm sedar tak sedar kita sudah pun masuk bulan Julai, cepat je masa berlalu, tak lama lagi dah nak raya. kepada yang nak balik raya nanti tu berhati-hati di jalan raya.

Dalam tengah mood raya ni, Hypptv ada menayangkan beberapa filem eksklusif dan terbaik dari Metrowealth. Antara filem yang bakal menceriakan mood raya anda ialah Syukur 21, Salam Cinta, 7 Perhentian, Kembar Siang dan Cuti-cuti Cinta.

Ha, sambil mengeratkan silaturahim masa raya tu, bolehlah tonton dengan saudara mara di kampung nanti. Filem terbaik ni akan ditayangkan di HyppTv Flick Plus sepanjang bulan Julai ini!

Selamat Menonton.

Jangan lupa langgan taw!🙂

 

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s